Esti gata sa-ti conduci propria afacere?
20 ianuarie 2012
Sfaturi pentru a manageria o echipa de vanzari de succes
23 ianuarie 2012

Ce poti face atunci cand relatiile cu clientii devin tensionate?

Aveti vreun sfat cu privire la ce sa faceti atunci cand un client ofera informatii dezavantajoase altor clienti fara ca el sa vina intai la tine?

Ar trebui sa rezolv problema sau sa trec peste? Care sunt optiunile mele?

O conversatie cu clientul tau ar trebui sa fie probabil prima mutare. Uneori nuantele si anumite informatii intr-o conversatie pot fi trecute cu vederea. In cazul in care persoana are pe altcineva care sa raspunda in locul tau, si el sau ea se afla la fata locului, persoana respectiva ar putea intra in “flight mode” mai degraba decat sa lupte pentru tine.

Iata ceva la care ar trebui sa meditezi:

Exista in aceasta relatie un “cont” care ar trebui salvat?

Este aceasta persoana cu care am crezut ca am o relatie extraordinara, de o valoare care sa ma faca sa o pastrez in continuare? Daca da, ce trebuie sa fac? Sa aflu cum sa repar aceasta relatie cu el sau superiorii lui?

Daca nu rezolv aceasta problema, imi va afecta relatiile cu alti clienti? Pot sa le repar fara niciun compromis?

Ce venituri ar trebui sa generez daca merg mai departe?

Afacerile sunt construite pe relatii. Daca aceste relatii sunt intradevar atat de puternice, ar putea aceasta persoana sa faca acest lucru? Are el sau ea vreo intentie de a comunica cu tine astfel incat sa rezolvati problema si sa reveniti la afaceri?

Odata ce iti dai seama de valoarea acestei relatii inaintea contului de venituri, vei putea sa-ti dai seama sau nu, daca aceasta merita salvata. Abia acum vei putea sa-ti planifici urmatoarele actiuni.

Gaseste importanta acestei relatii si dupa gaseste valoarea ei in afacere.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *