Rezolvarea unei probleme sau realizarea unui obiectiv
27 ianuarie 2012
Topul primelor 10 greseli din planificarea afacerilor
13 februarie 2012

Sapte modalitati de a aduce intr-o forma viabila website-ul tau

Cand a fost ultima data cand ai citit propriul tau website? Nu, serios! Ultima data cand ai urmarit fiecare pagina, ai dat click pe fiecare link si ai citit fiecare cuvant scris.

Daca a trecut ceva timp, probabil este timpul pentru o revigorare a continutului si imaginii site-ului tau.

In continuare vom prezenta un program in sapte pasi pentru a oferi site-ului tau un nou tonus – unele sfaturi sunt datorate amabilitatii lui David Rusenko, CEO si co-fondator al platformei de site Weebly, in timp ce altele sunt din experienta proprie:

  • Simplifica. Ai cumva 3 bare laterale pline cu diferite inflorituri inutile? Intoarce-te la ceea ce este fundamental. Uita-te la fiecare pagina si intreaba-te cum ai vrea sa reactioneze vizitatorii. Sa se inscrie in lista de mail? Sa puna mana pe telefon si sa te sune? Orice ar fi, lasa sa se inteleaga doar acea actiune de pe acea pagina.  Prea multe alegeri produc confuzie si disparitia perspectivelor.
  • Rezolva problemele. Odata cu updatarea website-urilor, lucrurile tind sa ajunga suparatoare in ceea ce priveste design-ul. O pagina foloseste o culoare si un font diferit. Alta are margini diferite sau un sablon diferit. Parca nu au legatura unele cu altele. Urmatorul lucru sigur pe care il stii, este ca intregul site arata haotic si neglijent. Ia-ti timp sa verifici fiecare pagina, netezeste umflaturile si asigura-te ca informatia este corecta, iar link-urile functionabile.
  • Fa-ti un nou look (imagine). „Daca site-ul tau nu si-a schimbat imaginea de cativa ani, probabil ca este timpul sa o faci” noteaza Rusenko. Clientii se plictisesc si li se pare ca nu se intampla nimic nou in afacerea ta. Ia in considere o rearanjare a design-ului, care sa reflecte directia si atitudinea actuala a companiei (firmei) tale.
  • Adauga noutati si istorisiri. Vrei un sprijin gratuit din partea media? Incepe prin a pune comunicate de presa si a le posta pe site-ul tau. Cand reporterii vor vizita pagina, le vor remarca si vor intelege ca afacerea ta este activa. Fiecare dintre aceste comunicate de presa poate starni interesul media in favoarea lor, de asemeni. Pentru informatii in plus, posteaza un nume media de contact, astfel incat reporterii sa stie exact la cine sa apeleze.
  • Imbunatateste pagina Despre. Pagina ta Despre este a doua cea mai vizitata pagina de pe orice site, ceea ce inseamna ca este o pagina importanta care are nevoie sa afiseze fata prietenoasa a companiei. Rescri-o asa incat sa includa stiri cat mai noi despre companie – premii castigate, introducerea de produse noi, locatiile deschise si noii membrii ai echipei care s-au alaturat.
  • A avea blog … sau nu. Daca website-ul tau are un blog care nu a mai fost imbunatatit in ultimele 3 luni sau mai mult, este nevoie de o discutie serioasa. Blog-urile pot aduce noi perspective site-ului tau, insa un blog prafuit de vreme nu transmite un mesaj prea placut. Ia decizia de a aduce inapoi la viata acel blog postand cel putin odata pe saptamana, sau scapa de el.
  • Nu fi misterios. Nici nu iti vine sa crezi cate afaceri de website-uri am urmarit, in care numarul de telefon, adresa, numele de contact, preturile produselor si orele la care se opereaza fie sunt greu de gasit, fie lipsesc cu desavarsire.  Verifica site-ul tau pentru a urmari daca informatiile vitale de pe site-ul tau sunt usor de gasit.  Scrie datele de contact cu font-uri mari, clare si vizibile pe fiecare pagina de pe site-ul tau, nu ascunse intr-un motor numit Contact.

1 Comment

  1. Vă mulţumim în avans şi noroc! 🙂

Lasa un raspuns la promotion site Anuleaza raspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *